Uus Renault Kangoo pisikaubik tuleb eriti laia laadimisavaga
Renault tutvustab eelkõige sõidukiparkidele suunatud uusi Kangoo Van ja Kangoo Epxress mudeleid. Peamine uuendus on hõlpsam ligipääs küljelt Easy Side Access lahenduse abil. Mõlemad on saavadal nii väikese tarbesõiduki kui ka sõiduautoversioonina ning vajadusel elektrimootoriga. Nelja sõidukit hõlmavat tootevalikut esitletakse 2021. aasta kevadel.
Kangoo Vani peamised uuendused Easy Side Access ja Easy Inside Gallery parandavad oluliselt laadimist. Easy Side Access võimaldab lihtsat külgmist juurdepääsu kaubale, olenemata parkimispiirangutest. B-piilarita on laadimisava 1,4 meetrit, mis on võrreldes eelmise versiooniga kaks korda laiem. Easy Inside Gallery lahendus hoiab kokku põrandapinda.
Mudelil on Renault Easy Link infolustisüsteem ja uued juhiabisüsteemid, sealhulgas Permanent Rear View digitaalne tahavaatepeegel. Lisandunud on haagise kõikumise abisüsteem (Trailer Swing Assist), piduri stabiilsuskontroll (Brake Stability Control) ja täiustatud aktiivne hädapidurdussüsteem (AEBS).
Saadaval on kaks pikkust, manuaal- ja automaatkäigukast, diisel-, bensiini- ja elektrimootor. Standardversiooni veoseruum on 3,3 kuni 3,9 kuupmeetrit ja pikal versioonil 4,2 kuni 4,9 kuupmeetrit. Kangoo Van ja Kangoo mudeleid hakatakse tootma Maubeuge’ tehases Prantsusmaal.
Lihtsama varustusega Kangoo Express Vani puhul on pööratud tähelepanu panipaikadele. Lisaks 3,3 kuni 3,7-kuupmeetrisele veosemahule on mudelil 48 liitrit panipaikade mahtu. Mudelil on Renault Easy Link infolustisüsteem ja mitmed juhiabisüsteemid, nt tahavaateabi, pimeala tuvastus, eesmine ja tagumine parkimisabi, samuti lainurkpeegel.
Kangoo Express Vani ja Kangoo Express tagaistmetega versiooni hakatakse tootma Marokos Tangier’i tehases. Tagaistmetega Kangoo Express on mõeldud turgudele väljaspool Euroopat.