E-Tech full hybrid 200 hj mootori jõudlus on üks parimaid omas kategoorias.
kuni 130 km/h täiselektriliselt, kuni 80% linnasõitudest elektrilises režiimis ja sõiduulatus kuni 1100 km.
E-Tech full hybrid 200 hj mootori jõudlus on üks parimaid omas kategoorias.
kuni 130 km/h täiselektriliselt, kuni 80% linnasõitudest elektrilises režiimis ja sõiduulatus kuni 1100 km.
Sportlik disain
E-Tech full hybrid 200 hj mootor
Väljendusrikas esiosa
Multimeediasüsteem openR link koos integreeritud Google'i teenustega ja enam kui 50 pardarakendusega
Pakiruumi maht 673 l
Esprit Alpine versiooni esmaesitlus
Matrix LED vision valgussignatuur
20" teemantlõikega lakitud valuveljed daytona
Hübriidmootorid
Parimal tasemel hübriid
* sõiduaeg sõltub aku laetuse tasemest ja juhi sõidustiilist / Renault' sisemised andmed / 2022
** E-Tech full hybrid mootoril võrreldes mild hybrid auto mootoriga, WLTP City andmetel / allikas: UTAC ja IDIADA / september 2022.
Tehnoloogiad
Uue Renault Australi hübriidajami süsteem E-Tech full hybrid koosneb kahest elektrimootorist ja sisepõlemismootorist, mis on ühendatud automaatkäigukastiga.
Põhifunktsioonid
Vähendab energiatarbimise faaside mõju käivitamise või kiirendamise ajal. Aitab vähendada kütusekulu ja CO2 heitkoguseid, pakkudes samas sujuvamat taaskäivitust ja suuremat sõidumugavust.Mild hybrid
Subtitle
Uue põlvkonna mild hybrid
Tehnoloogiad
1,3-liitrine otsesissepritse ja turbolaadimisega bensiinimootor on varustatud tahmaosakeste filtri ja 12 V mild hybrid süsteemiga. See 160 hj võimsusega tehnoloogia on varustatud täiendava liitium-ioon akuga ühendatud käivitussüsteemiga, mis võimaldab aeglustusel energiat taastoota.
Põhifunktsioonid
Vähendab energiatarbimise faaside mõju käivitamise või kiirendamise ajal. Aitab vähendada kütusekulu ja CO2 heitkoguseid, pakkudes samas sujuvamat taaskäivitust ja suuremat sõidumugavust.
Saadaval on lai valik hübriidmootoreid: E-Tech full hybrid, mis on turul pakutavatest kõige efektiivsem ja mild hybrid.
E-Tech full hybrid 200 | mild hybrid 160 | |
---|---|---|
Tehnoloogia | 1 aku + 2 elektrimootorit + 1 sisepõlemismootor |
1 12 V aku + 1 sisepõlemismootor |
Kütuse kokkuhoid elektrifitseerimata mootoriga võrreldes | kuni 40%* | kuni 8% |
Kütusekulu | 4,6 - 4,7 l/100 km | 6,1 - 6,5 l/100 km |
CO2 emissioon | 102 - 110 g/km | 138 - 154 g/km |
Energia taastootmine aeglustusel ja pidurdusel | jah | jah |
Tõhustatud energia taastootmine | jah | ei |
Elektriline abi sisepõlemismootorile | jah | jah |
Linnasõidud elektrilises režiimis | kuni 80%** sõitudest tänu energia taastootmisele | ei |
* E-Tech full hybrid mootoril võrreldes mild hybrid auto mootoriga, WLTP City andmetel / allikas: UTAC ja IDIADA / september 2022.
** sõiduaeg sõltub aku laetuse tasemest ja juhi sõidustiilist / Renault' sisemised andmed / 2022
Multimeediasüsteem openR link sisaldab parimaid Google'i ja Renault' võrguteenuseid, mis saadavad sind kõigil su reisidel. Leia parkimiskoht, planeeri oma teekonda, kontrolli oma sõiduulatust ja kuula oma lemmikmuusikat, kasutades oma lemmikrakendusi, ilma et peaksid pilku teelt kõrvale pöörama.
hi-fi heli
12 kõlariga surround-helisüsteem
Harman Kardoni® Hi-Fi helisüsteemi koguvõimsuseks on 410 W. Selle komponentideks on 2 tviiterit armatuurlaua servades, 2 bassikõlarit esiuste paneelides, 2 surround-kõlarit, 1 keskkõlar salongi esiosas, 2 tviiterit ja 2 bassikõlarit tagauste paneelides ning 1 subwoofer pakiruumis.
Kaasahaarav helitaust
Harman-Kardoni® poolt spetsiaalselt uuele Renault Australile loodud kõlarid pakuvad täiustatud helitehnoloogiat, mida saad oma meeleolule vastavalt kohandada. Erinevad helirežiimid võimaldavad sul valida just oma lemmikmuusika nautimiseks sobivaimad seaded.
Sõidunauding
nelikroolimissüsteem
10,1 m pöörderingi läbimõõt on võrreldav linnaautoga
Väikestel kiirustel aitab 4Control advanced süsteem manööverdada ja tagasipööret sooritada. Suurematel kiirustel aga lisab nelikroolimine stabiilsust ja ohutust.
Ohutus
4 kaamerat kuvavad 360° vaate auto lähemast ümbrusest, mis muudab su manööverdamise lihtsamaks.
Süsteem reguleerib kiirust vastavalt teelõigu omapärale (ringristmik, kurv), hoides eesliikuva sõidukiga ohutut distantsi ja auto sõiduraja keskel. Niipea, kui eessõitva sõiduki kiirus väheneb, jääb su hübriidmootoriga Austral samuti seisma ja hakkab taas automaatselt liikuma, kui liiklus taastub.
Uue Renault Australi varustusse saab lisada suure head-up displei, millel kuvatakse olulisem sõiduinfo ning ka tähtsamad hoiatused ja suunised, et saaksid sõita pilku teelt pööramata.
Piiraja võimaldab määrata maksimaalse kiiruse, mida su auto ei ületa.
Hoia sõidu ajal eesliikuva sõidukiga ohutut pikivahet. Süsteem pidurdab, kui vahemaa liiga lühikeseks muutub, ja kiirendab kui tee ees taas vaba on.
Aktiivne juhiassistent ühendab intelligentse kiiruskontrolli Stop & Go funktsiooni ja sõiduraja hoidmise assistendiga. See reguleerib kiirust vastavalt teeoludele*, hoiab ohutut pikivahet ja hoiab sõiduki sõiduraja keskel. Niipea, kui eesliikuva sõiduki kiirus väheneb, jääb auto seisma ning jätkab automaatselt liikumist kui tee taas vaba on.
LED Matrix vision
Maatriks-esitulede süsteem võimaldab valikuliselt leedelemente välja lülitada, et vältida vastutulevate autode pimestamist. Hämardades vaid mõnda leedelementi, tagavad ülejäänud elemendid optimaalse nähtavuse kõigis tingimustes. Süsteemi aktiveerimiseks kasutatakse kaamerat, mis asub esiklaasi ülaservas.
Esiklaasi ülaosas paiknev kaamera analüüsib valgusvoogu ning kohandab sõltuvalt valgustusest või teeoludest tuled olukorrale vastavaks.
Süsteem kohandab valgusvihu automaatselt vastavalt sõiduolukorrale ja ilmastikutingimustele, et parandada mugavust ja ohutust.