*Peale 30-aastast edulugu pakatab Renault Clio E-Tech full hybrid taas uuest energiast
*Uus välimus ja esprit Alpine versiooni sportlik karakter
*Salongi mugavus ja keskkonnasõbralikud materjalid
*E-Tech full hybrid mootor võimsusega 145 hj
*kuni 80% linnasõitudest elektrilises režiimis1
*Sõiduulatus kuni 900 km2
CLIO
E-TECH FULL HYBRID
uus logo, mustad embleemid, tagumised täisleedtuled
10" isikupärastatav digitaalne näidikutepaneel, 9,3" puuteekraan koos multimeediasüsteemiga easy link
uus radiaatorivõre, täisleedtuled ja uue kujundusega päevasõidutuled
uus polster, 60% taimsetest kiududest materjaliga kaetud armatuurlaud ja uksepaneelid
esprit Alpine versiooni 17" valuveljed koos graveeritud logoga
ruumikas salongi tagumine osa ja suurim jalaruum omas klassis
versioon esprit Alpine
Ilmekas ja innustav uus stiil: kontuursed küljejooned, suurem kroomitud hall radiaatorivõre ja uued rombikujulised täisleed-esituled. Esprit Alpine' versiooni sportlik iseloom: 17" valuveljed, esprit Alpine embleemid ning eristuv matthall F1-esisplitter. Salongis ilmestavad polstrit tikitud Alpine logod, erilised õmblused ja Prantsuse lipp. Sini-valge-punased õmblused roolil viitavad esprit Alpine' DNA-le.
Alpine graveeringuga 17" valuveljed ja eristuv matthall F1-esisplitter
Siniste õmblustega ja tikitud motiiviga polster, reljeefne Prantsuse lipp, sini-valge-punaste õmblustega rool
E-Tech full hybrid 145 hj
Sõidunaudingu uued impulsid - põnevust tekitav, säästlik, vaikne. See iselaadiv hübriidmootor ühendab endas kiire reageeringu ja tõhususe.
Mootorivalik
E-Tech full hybrid
Sõida kuni 80% linnasõitudest elektrilises režiimis ja naudi kuni 900 km* sõiduulatust. Pole vaja autot vooluvõrku ühendada, sest akut laetakse automaatselt pidurdamisel ja aeglustusel. Suureks eeliseks on ka 4,1 l/100 km vähenenud kütusekulu ja madal CO2 heitkogus.
*maksimaalne võimsus
105 kW (145 hj)
*käigukast
automaatne Multi-mode MMT
*CO2 emissioon (WLTP)
alates 93 g/km**
*kütusekulu
alates 4,11 l/100 km**
*aku võimsus
230 V + mahtuvus 1,2 kWh
*sõltuvalt aku laetuse tasemest ja juhi sõidustiilist - WLTP kombineeritud tsüklis, märts 2023
**WLPT protokolli alusel (märts 2023), võib erineda sõltuvalt versioonist või varustusest
Sisepõlemismootor
Renault Clio valikus on ka bensiinimootor Tce 90 hj, mida iseloomustab madal kütusekulu ja säästlikkus. Tõhusus või mitmekülgsus - langeta valik vastavalt oma vajadustele.
*maksimaalne võimsus
90 hj (160 Nm)*
*käigukast
6-käiguline manuaalkäigukast*
*CO2 emissioon (WLTP)
alates 116 g/km**
*kütusekulu
alates 5,2 l/100 km**
aku võimsus
*sõltuvalt versioonist
**WLPT protokolli alusel (märts 2023), võib erineda sõltuvalt versioonist või varustusest
LPG
Tänu sellele kahekütuselisele mootorile, mis töötab nii bensiini kui LPG-ga, on sul valikus veel üks madala CO2 heitkogusega versioon. Selle mitmekülgsus tagab sõiduulatuseks kuni 1200 km* ning annab võimaluse kütuse pealt kokku hoida kõikjal Euroopas.
*maksimaalne võimsus
100 hj (170 Nm)
*käigukast
6-käiguline manuaalkäigukast**
*CO2 emissioon (WLTP)
alates 107 g/km (LPG)***
*kütusekulu
alates 6,9 l/100 km (LPG)****
aku võimsus
*sõltuvalt juhi sõidustiilist - WLTP kombineeritud tsüklis, märts 2023
**sõltuvalt versioonist
***või 121 g/km (bensiin), WLPT protokolli alusel (märts 2023), võib erineda sõltuvalt versioonist või varustusest
****või 5,4 l/100 km (bensiin), WLPT protokolli alusel (märts 2023), võib erineda sõltuvalt versioonist või varustusest
salongi mugavus
SALONGI ÜMBERPAIGUTUSVÕIMALUSED JA SISEKUJUNDUS
Renault Clio E-Tech full hybrid pakub optimaalset tasakaalu reisijate mugavuse ja pakiruumi mahutavuse vahel, mida saab muuta vastavalt sinu vajadustele.
MUGAVUS TAGAISTMEL
Maksimaalne ruumikus tagaistmel nii lastele kui täiskasvanutele, mille tagab erakordne 16,5 cm põlveruum.
PAKIRUUMI MAHT
Tänu 1/3-2/3 süsteemis kokkuklapitavale tagaistme seljatoele, saad pakiruumi mahtu vaevata 391 liitrilt 1069 liitrini suurendada.
Tehnoloogia ja ühenduvus
human first
20 täiustatud juhiabisüsteemi
360° kaamera
4 kaamerat kuvavad 360° vaate sinu uue Clio E-Tech full hybridi lähimast ümbrusest, mis muudab kõigi vajalike manöövrite sooritamise lihtsamaks ja ohutumaks.
Aktiivne püsikiirusehoidik
Süsteem hindab automaatselt liiklusolukorda ja kohandub sellega. See hoiab ohutut pikivahet eesliikuva sõidukiga, pidurdab kui see pidurdab ja kiirendab, kui tee ees taas vaba on.
Hädapidurdusassistent
See juhiabisüsteem hoiatab sind, kui tuvastab kokkupõrkeohu eesliikuva sõiduki, jalakäija või ratturiga. Kui su reaktsioon on liiga aeglane või ebapiisav, rakendab süsteem automaatselt hädapidurduse, et avariid vältida.