MASTER E-TECH 100% ELECTRIC Tehnilised andmed
MASTER E-TECH 100% ELECTRIC 3-kohaline kaubik L2H2 3,5T, elektrimootor
Mootori tüüp | Elektriline |
Maksimaalne pöördemoment (Nm) | 300 |
Kütuse liik | elekter |
Emissioonistandard | ELC1 |
Kõrgus (mm) | H2 |
LCV mõõtmed | L2H2 |
Tippkiirus (km/h) | 120 |
Veosild | esivedu |
Pidurid taga (diameeter mm) | discs 300 x 20 |
Pidurid ees (diameeter mm) | vented discs 305 x 28 |
Standardrehvid | 215/75 R16;205/75 R16 |
Tühimass (juhita) (kg) | 2525 |
Haagise lubatud suurim mass, piduriteta (kg) | 750 |
Haagise lubatud suurim mass, piduritega (kg) | 1500 |
Täismass (kg) | 3500 |
Käikude arv | 1 |
Käigukasti tüüp | automaat |
Sõiduulatus elekrimootoriga (WLTP) | 404-416 |
Keretüübi klassifikatsioon | Kaubik |
Laius koos peeglitega (mm) | 2466 |
Kliirens (mm) | 188 |
Pikkus (mm) | 5680 |
Laius (mm) | 2080 |
Kõrgus (mm) | 2503 |
Teljevahe (mm) | 3585 |
Keretüüp | L2 |
Kombineeritud CO₂, WLTP (g/km) | 0 |
Istmete arv | 2-3 |
Aku mahutavus | 87 |
Nominaalpinge (V) | 400 |
MASTER E-TECH 100% ELECTRIC 3-kohaline kaubik L3H2 3,5T, elektrimootor
Mootori tüüp | Elektriline |
Maksimaalne pöördemoment (Nm) | 300 |
Kütuse liik | elekter |
Emissioonistandard | ELC1 |
Kõrgus (mm) | H2 |
LCV mõõtmed | L3H2 |
Tippkiirus (km/h) | 120 |
Veosild | esivedu |
Pidurid taga (diameeter mm) | discs 300 x 20 |
Pidurid ees (diameeter mm) | vented discs 305 x 28 |
Standardrehvid | 215/75 R16;205/75 R16 |
Tühimass (juhita) (kg) | 2606 |
Haagise lubatud suurim mass, piduriteta (kg) | 750 |
Haagise lubatud suurim mass, piduritega (kg) | 1500 |
Täismass (kg) | 3500 |
Käikude arv | 1 |
Käigukasti tüüp | automaat |
Sõiduulatus elekrimootoriga (WLTP) | 404-416 |
Keretüübi klassifikatsioon | Kaubik |
Laius koos peeglitega (mm) | 2466 |
Kliirens (mm) | 188 |
Pikkus (mm) | 6310 |
Laius (mm) | 2080 |
Kõrgus (mm) | 2501 |
Teljevahe (mm) | 4215 |
Keretüüp | L3 |
Kombineeritud CO₂, WLTP (g/km) | 0 |
Istmete arv | 2-3 |
Aku mahutavus | 87 |
Nominaalpinge (V) | 400 |
*Tehnilised andmed on informatiivsed ja võivad varieeruda sõltuvalt konkreetsest sõiduki spetsifikatsioonist.